Kızlar lütfen düşüncelerinizi ve deneyiminiz varsa onu paylaşın ihtiyacım var! Hatırlarsanız beta değerlerimi yazmıştım 69-112-218-389-507 ve 589 ve doktorun sınırda artış olup dış gebelikten şüphelendiğini yazmıştım. 3 gün öncede kahverengi lekeyle başlayıp şu an kanamam var pıhtılı şekilde ayni zamanda adet sancısı gibi ağırlarım var. Doktor bugün değerleri yine umduğu gibi bulmadı ve KÜRTAJ yapalım hemen dedi!! 😔peki dış gebelik değilse kanamayla atar mı dedim ama değerimde düşmüyo aksine artıyo Buda senin için risk tüpler patlayabilir dedi. Beklemekte istiyorum belki sağlıklıdır sadece değerlerim yavaş artıyordur diye ama resmen zamanlayıcılı bomba gibi 😔Kürtaj olumlu sonuç verir mi değer düşer mi dedim kontrol etcez eğer hala düşmezse artarsa bu sefer düşük iğnesi uygularız dedi yani doktor kesin ve tek bir defaya mahsus cözüm bile sunmadı. Arkadaşlar içimde yangınlar oluşuyo ne yapacağımı ne karar vereceğimi bilmiyorum lütfen yardımcı olun başından böyle geçenler varsa nasıl tedavi oldular ne çözümle yaklaştı doktorları lütfen yazsın. Gitgide beklersem iç kanama riski tüplerin patlaması alınması hatta ölüm bile var. Ne yapacağımı şaşırdım