Hayırlı akşamlar anne ve anne adayı arkadaşlarım. Benim bı kaç sorum olacaktı yardımcı olursanız sevinirim. 36 haftalık gebeyim. Bı kaç gündür belimde ve kasıklarımda asiri derecede ağrılar oluyor. Oksurmekten bile korkar oldum. Ayrıca karnimda sertleşme ve kasilmada oluyor. Doktora gitmem gerek biliyorum ama randevum 13 ocakta acilde de birşey yapmıyorlar yani çocuk azarlar gibi azarliyorlar. Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum. Şimdiden çok teşekkürler 🤗🤗