Eliferbil Merhaba kızlar 25 haftalık hamileyim fakat bu son iki gündür bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum aynı şey yaşayan oldu mu açıkcası korkmalı mıyım merak ediyorum
Zeyk Eliferbil bu haftalar düzensiz oluyor hareketleri bebislerin ama gün içinde hiç hissetmediysen bir git doktoruna veya telefonda danış. Çünkü bana gün içinde hiç hareket hissetmezsen o zaman sıkıntı olur gel direk demişti.
198723 Eliferbil benimde 25 haftalık birgün çok oynuyo birgün hiç hissetmiyorum birgün bile deli oluyorum tatlı biseyler ye yada doktoruna danış Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inş
gozde- Eliferbil canım su süt çikolata tüket ve sol tarafına yat bir süre bekle normal daha çok küçük ama yine oynamazsa doktoruna danış
Berrasiner Hiç mi hissetmedin yoksa az mi hissettin önemli olan o. Hiç hissetmediysen doktora gitmeni öneririm.
Zeyk Civcivim_34 canım ben 20.haftamdan sonra hissettim bebeğimi ama hiç hissetmedigim olmadi sadece biraz sık biraz sakin hareketleri. 27.haftamda çok az hissettim diye doktoruma danıştım o da hiç hissetmeden sorun olur demisti. Çünkü uyku düzeni oluşuyor bazen az hissedebilirsin demişti.
Burcugaz Civcivim_34 normal bacım ben de 18. Haftada hissettim ama çok uzun aralalıklarla hissediyodum 20 haftadan sonra sık sık hissediyosun hatta hissettmemen mümkün değil durmuyo hiç 🤣
Sbl_U Bende yaşamıştım bu haftalarda çok tedirgin olursan acile Bi git canım bakarlar ama hiç mi hissetmedin az mı hissettin bu önemli
Civcivim_34 Burcugaz ayy inş o zaman şimdi bi akşamları hissediyorum oda aralıklarla yani hergün değil o zaman şu iki hafta çabuk geçsin kontrollerinize ne kadar sıklıkla gidiyordunuz
Burcugaz Civcivim_34 bende gece hissediyodum 18 haftada şimdi gecede gündüzde hissediyorum çok şükür kontrolede 2 haftada bir gidiyorum şimdi ocak 8 de gidip şeker yüklemesi yaptırcam 🤗
Nslhn2019 Aynı bende 25+3 haftalık ben 1,5 gündür az hissediyorum hafif önceden kütür kültürdü annem uyuyordur dinleniyordur diyor çok yoruldum enfeksiyon kapmıştım hastanede yattım şimdi kendine geldi demekki
Elfkrtl Eliferbil sakın bi odada yat uzat cıkolata ve süt iç yarım saat bekle bakalım hareket edecekmı bazen yorgunluktanda olabilir