Merhaba sevgili anneler..! Öncelikle Rabbim hamile bütün annelerimizin yavruları sağ salim kucaklarına almayı nasib eylesin. Olmayanlara da Rabbim en kısa sürede tattırsın inşallah.
Öyle çok aman aman bi hikayem yok ama bende anlatmak istedim.
Geçen yıl eylül ayında evlendim ve evlenmeden önce hep 2 yıl çocuk yapmayacam diyordum ki 5 ay da doğum kontrol hapı kullandım. 5 aydan sonra vicdan yaptım nice çocuk isteyen anneleri düşününce. Verirse Rabbimdendir dedim ve bıraktığım ay hamile kaldım. O ara birde ev taşıdım iki ay falan iştahsızdım piskolojim de baya bozulmuştu. Çok kusmalarım olmadı çok şükür. Kusmalarım olmayınca oğlum olacak hissi doğdu içime ki hep bi erkek evlat sahibi olmak istemiştim. 11.hafta doktorumuz kesin değil ama kıza benziyo diyince eşim hemen ismini bile koyup kız olarak sevmeye başladı ama benim içimden hep erkek geçiyodu. 16.haftada doktorumuz bakın pipisi görünüyo erkek dedi😄😄 Neyse. Öyle kendimi çok sakınmadım hamileliğim boyunca her işimi kendim yaptım hatta halı bile yıkadım. Son güne kadar da her işim bendeydi. 7.aydan itibaren sağ kaburgam çok ağrımaya başladı ah o ne ağrıydı💆🏻♀️. Son ay bacak aramda da ağrılarım arttı. Bu arada da doktorum hep her şey çok güzel dedi. Normal doğum istiyordum çünkü yapı olarak ameliyat olup başkasına muhtaç olmak istemedim. Çatı muaynemdede çok rahat doğurursun dedi ta ki 40.haftanın son gününe kadar. Kontrole gittim bebek çok büyümüş kilosu ya 3800 ya 4200 dedi. Tehlikeli olur omzu çıkabilir ve kafası hala aşağda değil dedi. Çok ağladm çünkü sezeryan olmak istemiyodum. Sabah gel yine çatına bakayım ama büyük ihtimal sezeryan dedi. Eve geldik tabi moralim çok bozuk. Bende bi şansımı deniyim dedim sıcak suya oturdum yarım saat. Ondan sonra kurutması zor oluyo diye gidip saçlarımı kestim. Uyudum. Sınra gece bi ara lavaboya kalktım pıt diye bişey düştü nişanım gelmişti çok sevindim. Sonra yatağa uzandım suyumda gelir diye bekledim 2 saat sonra bi ıslaklık gelmeye başladı banyoya koştum sürahiden boşalır gibi su geldi. Hastanye gittik ebeler nst çekti sancılarım hafif hafif artıyodu. Sonra yine suyum geldi ebe açıklığa bakayım dedi çatala çıktım ama yok parmağım hiç kafasına bile değmiyo dedi sabah olsun doktoru bekleyelim dedi. Tabi benim sancılar 4 dakkada bir gelmeye devam ediyo. Doktor geldi oda baktı yok hiç aşağı inmemiş hemen sezeryan dedi sezeryana aldılar korkuyorum diye sakinleştirici de verdiler uyuyorum ama sesleride duyuyodum. Sersem gibiydim bebeğimi yanağıma koydular fotoğraf bile çekmişler😄 sonra odaya çıkardılar zangır zangır titriyorum. Sonra terleme başladı hemşire omzuna havlu koy dedi ama ben kağıt havluyla geçiştirdim. Gece omuz ağrılarımdan duramadm nefessiz bıraktı beni. Siz siz olun havlusuz gitmeyin😂 ilk ayağa kalkışta çok zorlandm. Sanki her an patlayacak gibiydi dikişlerim. Eşimi canından bezdirdim ağrıyo diye. Ağrılarımdan bebeğimi de tam sevemedm ama çok minnoştu ben bu çocuğu nasıl çıkaramadm diye hayıflandım 3800 doğdu miniğim ama sanki daha minik. İlk 3 gün çok ağrım oldu annem yardım ediyodu emzirmem için. Ama 4.gün geçmez sandığım ağrılarım geçti hatta temizlikte eşime yardım bile ettim. Bugün oğlum 21 günlük oldu. Tek başıma bakıyorum zorlanıyorum evet ama bugünlerde geçecek. Allahım bütün evlatlarımızı bize bağışlasın. Hakkınızı helal edin uzun oldu♥️