Dkk Kızlar çilek bebek odası alan kullanan varımı ? Çilekten 2 tane bebek odası takımı beğendim ama kullanıcı yorumlarını merak ediyorum . Beşikte var beğendiğim ama beşikte kararsız kaldım. Yan tarafı fonksiyonel olup inip çıkmalı mı sizce ?
yasegazi Dkk bir çok arkadaşım çilek aldı hepsi çok memnunlar ben de çilekten aldım başka yere bakmadım bile😊 romantic baby serisini aldık biz büyüyen yataklı 3 kapılı dolaplı %20 indirim vardı 7bine falan geldi
ElifimAlim Dkk bnoqluma hamileykn 3yasndaki kizima qemc odasi aldm yone olsa yine cilk alirm kalites urunun arkasnda durmasi ws herseyi cm qizl kesinlkle
NaimeYilmaz Dkk Merhaba, Ben oda takımının cotton serisi yavru yataklı modelini kullanıyorum. İnip çıkması kesinlikle gerekli. Oğlum 6,5 aylık tutunup kalkıyordu. O zamandan beri yüksek kademede kullanıyoruz. Ama tabi ben erişemiyorum indir kaldır yapıyorum. 18 aylık şuan ve yakında yanları sökeceğiz.
ozgeya Dkk Natura Baby serisini kullanıyoruz.Biz çok memnunuz.Hamileyken almıştık.Şuan bebeğim 15 aylık.Baya memnun kaldık.Kesinlikle bariyerinin inip kalkması daha kullanışlı.yoksa bebeği eğilip alıp koymak zor oluyor.
asilkartal Bende aldım kullanış açısından henüz birşey söyleyemem ama, teslimat, kurulum, gelme tarihi, mobilyaların kalitesinden çok memnun kaldım.
Dkk yasegazi güle güle kullanın sağlıkla güzel günlere büyüsün bebişlerimiz 🙏🏼 bende romantik ile baby cotton arasında kaldım 🙂 yatağı 2 boy vardı büyük olanı mı aldınız küçük mü ? Birden karyolasının içine yatağı da mı oradan aldınız?
yasegazi Dkk amiin hepimizinki inşallah😇 evet yatağı da ordan aldık mecburen dışardaki ölçüler uymuyor. Büyüyen yatagın küçüğünü aldık 75x160 sanırım. Uyku setini ordan almamak için diretiyorum pek çeşit olmadıgı için ama onu da ordan alacagım sanırım bakmaya fırsatım yok çünkü
yasegazi Dkk e bebekten anne yanı beşik alacagım canım boyu yetene kadar onda yatırıp sonra odasındaki büyüyen yatağa geçireceğim inşallah
Dkk yasegazi kaç aya kadar yatar sizce ? Yada kaç yaşında odasına geçirmeyi düşünüyorsunuz? Benim ilk bebeğim de bilemiyorum pek ondan soruyorum herşeyi 🤷🏻♀️
yasegazi Dkk arkdşlarımın bebeklelri 9 aylık ve hala yatıyorlar. Boyu sığana kadar yatsa yeter benm için ve o yataklar katlanıp kaldırılabiliyor çok hafif odadan odaya taşınabiliyor. Benm de ilk çocugum olacak kısmet olursa kaldırıp 2.çocuguma da kullanmayı düşünüyorum
yasegazi Dkk onunki romantica babydir dolabın şifonyerin yatağın yanlarında sütunları yok o yüzden fiyatı toplamda 2bin civarı daha az oluyordu
asilkartal Dkk evet ben baza aldım diye takımın büyüyen karyola beşiğini almadım başka bir beşik aldım. Birde cibinlik duvara asılan tahta tarzı ıvır zıvırlarıda almadım. İçinde üç kapaklı dolabı şifonyeri avizesi ve başka takımın beşiği var, tabi aldığım zaman indirimde vardı. Bu şekilde 5 600 tuttu 5 200 e indirdiler ekstra olarak.