Belemirrr Merhabalar Arkadaşlar 🌼 Yeni anne adaylari olarak konuşalım, paylaşalım sohbet edelim diye düşündüm kimler kaç haftalık ben 4+1 inşallah 💐
Gul97 Bende 10+4 haftadayım canım hayırlı olsun sana da ALLAH sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin inşallah bebeklerimizi 🤗🙏🏻
Belemirrr Kızlar en son Çarşamba günü Beta HCG 103.12 çıkmıştı ilk o zman öğrendim bugün tekrar yaptırdım 494.46 çıktı sizce nasıl iyi mi ? 🌼
Elfnrk Belemirrr değer biraz düşük çıkmış cnm iki günde bir değerin %60 artış olması lazım düzenli takip et pazartesi tekrar kan ver
Polat2706 Belemirrr çok iyi değerin canım 3 günde artış gayet normal olması gereken gibi artmış hayırlı olsun 😊