umudumubeklerken Kızlar 2 gündür geçmek bilmeyen bir baş ağrım var 38+1 oldum 9 ay boyunca hiç başım ağrımadı ama bu ağrı çok fena kafamın sağ tarafı acaba doğum belirtisi mi alakası var mıdır böyle bişeu yaşayan var mı
Firdevsi Canm doktorunla bi görüş herşey olabilr genelde gebelik zehirlenmesinden oluyo baş agrısı ama belkide üşüttün belli olmaz