Arkadaşlar 2 3 gündür kusmaktan mahvoldum ve 38 haftaya bugün girdi hamileliğim doktoru aradım emedur fitil dene pazartesi muayeneye gel dedi acilmam da başladı ve doğumu her dakika bekle demişti son haftalarda fitil kullanan var mı korkuyorum açıkçası zararı olur mu diye 😔yazdım ama kimse bisey yazmadı lütfen yardımcı olun 🙏