Vnsgb Gnvrtgc ilk kızıma prima kullandım ama ben premium çare değilde 3 numaradan itibaren aktif bebekten çok memnun kaldım şimdi yine hamileyim 3 numaraya kadar sleepy natural sonra prima kullanmayı düşünüyorum bakalım 😌
Lindam Gnvrtgc Canım ben sleepy aldım. Prima alacaktım ama herkes yenidoğan günde 10 kez değiştiriliyor ekstra paralar verip pahalı bez alma dedi. Ki sleepy’i de çöpü kişi öneriyor memnun olan çok kişi var. Biz de o yüzden onu aldık. Eğer sıkıntı yaşarsak zaten başka beze geçicez. Bu arada şunu da çok duydum çevremden bebeğinin vücuduna uygun bezi bulana kadar her ay bi markadan başka markaya geçiceksiniz dedi. Ta ki doğruyu bulana dek. Bazı anneler prima kullandım sızdırıyor. Sleepy aldım memnunum diyor Yada sleepy aldım pişik yaptı Bim bezine geçtim memnunum diyor mesela. Her bebekte farklılık gösteriyor.
Minikmucizeee Ketenprenses_4747 bnde molfix aldim ama daha zaman var bebisimin gelmesine iyidir insahh
Ketenprenses_4747 Lindam pirimada katkı maddesi cok prima iyi değil bende indirimde moldiks aldım.memnun kalırsam kullanırım yok güzel değilse slipi alırım
Lindam Ketenprenses_4747 evet bende primanın o kokusunu hiç sevmiyorum. Ama birçok anne onu kullanıyor
Prenslerim sleppy kullanıyorum çok memnunum diğer ilk iki çocuğum da denemediğim bez kalmadı en çok bundan memnun kaldım
Seymaert 26 günlük bebeğim var prima kullanıyordum bezin geçtiği her yer yara oldu kabuk kabuk. Dün Doktora götürdük bez alerjisi dedi. Sleepye geçtim bugün