pnr7106 36 haftalık gebeyim bebeğin kilosu 3500 🙄🧿 şeker vs birşey çıkmadı iri bir bebek olacağı söylendi kızlar sizde durum nedir doğum hakkında birşey söylendi mi ❓❓🥰🥰
Gulsahf pnr7106 benimde aynı ptesi gel doğuma karar verelim dedi sezeryan yapabılırım dedi normal çok istiyorum ama iri bebek diye sezeryan olcak galıba bide sezeryan olsa haftası az gıbı gelıyo
Nurtennnk pnr7106 hep beraber canm benm 🤗 senınkı seseryan mı dedı baska bı sıkıntısı yoksa korkma tek sorun normal dogum olmayabılır ama sağlıklı olsunda bosver
pnr7106 Gulsahf bilmiyorum bana doğumla ilgili birşey söylemediler daha normal yada sezaryen olcak diye ..
Nghnkrmzrk Bende dun gittim 36 haftalik olduk bugun kilosunu soylemedi söylemiyoruz diyor cok canim sıkıldı ya ogrenseydim iyiydi nts de sanci cikti ama benim sancim yok dedim
pnr7106 Nghnkrmzrk evet nst de bende de Sancı çıktı 2 gündür ara ara kasılmalarım oluyor sancım oluyor
Nghnkrmzrk pnr7106 nasil bi kasilma canim benim de bebek hareketleri çok farklı ya degisik hareket ediyo yamuluyo ediyo elimi ayagimi bilmiyorum devamli geziriyo cikiyo belli cene