Kbr_71 Kızlar perşembe aşı oldum tetenoz dün bugün bebeğim pek oynamıyor dün bir kere hareket etti aşı kolumu çok ağrıttı halsizlik yaptı bana acaba kızımda aşının etkisindemi
Poncikveannesi Kbr_71 bana da oldu canım aynısı bi iki güne düzeliyo merak etme bende panik olmuştum ama geçiyo
Kbr_71 Poncikveannesi ay gerçekmi diyosun kafama takıyorum niye hareket etmiyo bu kız diye ne zaman geçti
Poncikveannesi Kbr_71 bi iki güne düzelcek ben şimdi pazartesi 2.dozu yaptırcam daha panik yapmam öğrendim işi 😊
rumeyssa hıı onu bilmiyorum canım valla ama olabilir bazen az hareket ediyorlar o dönemler de yine de için rahat etmiyorsa gidebilirsin ama bende vurundum bebeğe bi etkisi olmadı iğnenin
Poncikveannesi Kbr_71 aşı olarak yok doğumdan sonra yaparlar belki onu bilmiyorum ama benim bide kan uyuşmazlığı var onun iğnesini olacam