Evinttnc Kızlar kan verdim ama doktorum yoktu bugün varmı sizce degerlere göre beta hcg nasıl ? https://hizliresim.com/3OQgBM
NMAYG Evinttnc hamilelik var ancak normal bir gebelik mi kimyasal mı diye birkaç gün sonra yeniden yaptırmanızı tavsiye ederim değerin katlanarak artması gerekir normal koşulda.
Busrasalt Minigin-annesi farkındamısın ilk kez yaptırmış neye göre düşük diye yorumlayıp canını sıkıyosun
Busrasalt NMAYG ya kadın ilk defa yaptırmış ve hamile kimyasal falan filan diyip niye kurt düşüyorsunuz bırakın sevincini yaşasın felaket tellalları ile dolu sayfa valla
Gull2110 Evinttnc benim adetime o kadar varken 56.50 cikmisti hiç te dusuk cikmamis gayet guzel adet gecikince bi anda yukseliyor 2 gun sonra bi daha yaptir pzt yine yaptir test duzenli artis olur insallah 😊
Babyone Evinttnc o zaman adetın gectıkten snra gıt ve kan degerın uc dort katı artmıs olur bıkac gun snrada ınsallah keseyı gorursn 🙏🙏🙏
Kardelen92 Evet hamilesiniz benim de adete baya vardı 37 çıkmıştı doktor haftaya tekrar kan tahlili istemişti sizinde öyle olabilir
Evinttnc Kardelen92 çok tşk ederim allahım bunu bana bağışlasın inşallah iki kayıptan sonra çok farklı 🤲🏻
Gzmbzks Evinttnc Düşük fln çıkmamış canım zamanını bilmeden yorum yapanlara bakma sen b3nde adetime 4 gün varken kan testinde 73 sonucunu almıştım şuan 16 haftalık olduk 2 gün sonra bi kan testi daha ver 👍 Tebriklerr 👏❤
Evinttnc Gzmbzks bende erken olduğu için sorun yapmıyorum çünkü daha adetime var geçse biraz telaş ederdim fakat çok çok yeni daha 🤭 allah razı olsun ne olur dua edin hamilelerin duası kabul olur benimle olsun bebeğim ☺️
Cilek_kentli Evinttnc Değerin hiç te düşük değil canım 22 yle öğrenmiş biri olarak 🥰 33 haftalık olduk bile 😍
Evinttnc Cilek_kentli hayırlsıyla kucagına almayı nasip etsin inşallah canım benim 🤲🏻😘 dua edin lütfen 🤲🏻
Sumeyye_g Evinttnc hayırlı uğurlu olsun inşallah eve gebelik var çok dikkat et kendine yorma sakın ve iki gün sonra yine yaptır iki katı yükselmesi lazım inşallah
Evinttnc Sumeyye_g çalışıyorum yormamak için elimden geleni yapıcam inşallah tekrar yine kan vericem iki gün sonra 🤲🏻