gtitiz23 Arkadaşlar 20+2 haftalık hamileyim boğazim şişmiş bademcik çok ağrıyor ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz
gezentianne gtitiz23 ıhlamur hamilelikte içiliyor tabi fazlası zarar. içine bal koyup ıhlamur içebilirsiniz. sarımsağı ilaç gibi yutup üstüne su içebilirsiniz. Öksürük varsa da yeşil elma kabugunu soyup kaynatmak efsane kesiyor
Sweetblonde88 gtitiz23 doktora gidin tedavi versin iltihap varsa siz gecer diye beklerken daha kötü olur. Ben grip diye gitmedim hastanelik oldum antibiyotik kullandım mecbur.