htcirfnylmz Selam anneler 11 haftalığız sol kasığımda ağrı var dünden beri. Bugün daha da arttı ayakkabı giyerken bile acıyor. Sizde böyle ağrılar oldu mu ?
Havvaa25 htcirfnylmz bnmde hep sol tarafta agrım oluyor bnde 11 haftalıgm ck syakta kalma dınlen gecıyr
Ebrudemircan htcirfnylmz benimde öyle olmuştu o haftalarda idrar yolu enfeksiyonu çıktı bi Dr gidin isterseniz