Ebru_lii 37.haftamdayım bu sabah başlayan şiddetli ağrılarım var sol kasıkta ama yalancı sancılar gibi değil yani doğum sancısı olduğunu zannetmiyorum sol bacağımın üzerine basamıyorum nefesim kesilecek derecede ağrı oluyor yaşayanınız var mı ?