Tugbakarciga Çok hastayım. Öksürük de cabası. Öksürdükçe midemi bulandırıyo bazen kusuyorum. Bulantı kusmayı yeni yeni atlatmıştım. Anitibiyotik başladım. Başka önereceğiniz bişey var mı rahatlatacak
07052019 Tugbakarciga ılık suyun içine bal limon karıştırıp içebilirsiniz bne geçen hafta öyle rahatladım biraz da olsa
Medinedundar Tugbakarciga geçmiş olsun bi bardak sıcak suyun içine bal ve karabiber koyun karıştırın onu süzün 5 dakika bekletip için öksürüğü kesiyor
Selmaymn Tugbakarciga dut pekmezini tereyağı ile ısıtın öyle bi kaç kaşık içip uyuyun üstüne bişey içmeden öyle yaparak atlattım ben
musmutluanne_ Tugbakarciga canım bende haftalardır aynıydım kuru dut kaynatıp hem yedim hem suyunu içtim acayip iyi geldi🤲🏻doktoruna danışarak deneyebilirsin
Selen01 Bal limon az da karabiber 👍 sıcak suda erisinler onu için akşam uyumadan önce. Göğsünüze ve sırtınıza viks sürün oda rahatlatacaktır.