Annece Gamzenur60 masallah toparlamış hemencik çok şükür en korktuğum şey nedense kuvezde kalması erken Doğum riskim var benimde endişeleniyorum
Gamzenur60 Annece kuvezde kalmasi herkes için kötü bi durum kimse istemez. Ama kalsa bile onun iyiliği için kalıcak. Gerekli tedaviyi gorucek. Kimse yaşamasın ama yaşarsanız da Allah yardımcınız olsun
Ecemsbaby Duygu19031903 maşallah yine iyiymiş biz daha küçüğüz haftamız da erken inşallah 36.haftaları görürüz
ElifAda17 Duygu19031903 uyurken emiyordu benim ki. Zaten meme değil biberonla içiyordu. İçmediği zamanlarda kulak memesiyle oynayarak uyandırdım hep.