mervekrkkc Merhaba arkadaslar Nisa hastanesinr giden memnuniyet bildiren varmidir hangi doktora gidiyorsunuz
Kkalaner mervekrkkc Merhaba Asiye hanıma gidiyorum çok memnunum 🙏 39+2 deyiz inşallah doğumdada kendisinin girmesini istiyorum
Busraylmz mervekrkkc Ben Derya Kanza Gül hocaya gidiyorum çok memnunum tavsiye üzerine gittim , bir aksilik olmazsa doğumumu da orda yapacağım . 32 haftalık hamileyim bu arada doğuma az kaldı .
mervekrkkc Kkalaner asiye hamimi bi kac kere diydum bende ama emin olamadim ben evime yakin yerde ozel.klinik gidiyordum ama anlasamadik memnunsaniz bende denemek istiyorum
Kkalaner mervekrkkc Benim evime uzak olduğu halde özellikle Asiye hanım için gidiyorum o hastaneye 16 yıldır orada çalışıyor,yogun oluyor ama randevulu gidince çok problem olmuyor ☺️
Kkalaner mervekrkkc Evet canım hatta geçen hafta pazar akşamı acile gitmiştim orada doğuma giren biri daha vardı aradılar geldi hemen doktor
ZehraGG Ben de çok araştırarak asiye hanımı buldum, şuanlık memnunum. Benim evine uzak ama doktıor önemli yani
mervekrkkc ZehraGG banada cok uzak iste degerse gideyim mantigindayim ama sormadan gitmek istemiyorum 25 haftaligim bu aya kadar tek bi doktordaydim. Son skintilar sebebiyle aniden vazgectik kaldim oylece
Busra221 Bende fatma hanıma gidiyorum şimdilik memnunum. Benımde yol mesafem cok cok uzak sadece normal doğum yaptıran tek hastene özelliğine sahip benım için
Ayferesin Kesinlikle muhabbet haliloglu cok sakin ve seni surekli dinliyor ve bebegimi uzun uzun kontrol ediyoo cokk memnunum