Merhaba hamiş anneler. Ben 38 haftalık hamileyim. Son 1 aydır tansiyonum yükseliyor. Bu akşam da tansiyonum 157 -87 çıktı. Doktorum 160-100 gördügünde hemen doktora gelmemi söyledi. Napıcağımı bilemedim. Yardımcı olabilir misiniz ? Devlet hastanesine gittiğim içın doktorun numarası yok soramiyorum. Lütfen yardımlarinizi bekliyorum.