Kızlar dün bilmediğim bişeyi öğrendim meğersem haftalar geçtikten sonra bile ikiz bebek ihtimalı varmış yani bi tanıdğm 6 haftalık gebeydi gitti kalp atışı kese vardı 8 haftalıkken gitti doktor bi kese daha var demiş çok tuhafıma gitti böyle bişey yaşayan var mı? ben çok ikiz hissediyordum😍ama tek kese tek kalp göründü 6 haftalıkken şuan 9 haftalık ihtimal var mıdır