Kelebek1_ 2 hafta sonra ikili tarama testi için doktora gideceğim şuan 2 aylık bebeğim 8+1 Kimi yaptır kimi yaptırma diyor diğer tarama testleri vs ilk gebeliğim bu konuda bilgili anneler yazabilir mi?
Ecbil Kelebek1_ ben yaptırmadım şahsen doktorumda güvensiz oldugunu söylemişti. Kendi kararimdi yaptirmamak senbilirsin😊
Ayseyucel33 Yaptırmak istemeyenler bende gördüm sebebi bebekte hiçbişey yokken şu sıkıntı, var falan diyorlar ondan, sanırım ben yaptırcam ama sonuç Allah, korusun sıkıntılı çıkarsa da inanmam