sahibe aşını suyunu psikolojik desteğini de onlar verecek miymiş. İkinci olmadan üç hesabı yapmayın bence. Ayrıca araları kısa olması iyi diye bir kaide yok uydurma onlar. Vücut bile hamilelikte kaybettiği vitamin mineral dengesini 2 yılda ancak topluyor. Üreme organı ancak kendine geliyor. Emzirme anneyi yıpratan bir olgu. Bunları atlatıp yenisi için bedenen ve ruhen hazır olmak gerekiyor. Agzı olan konuşuyor güzel memleketimde.