Nazen benimde 2 si olacak galiba. Stres kaygı heyecan hepsi var. Ben zor bir süreç geçirdim bebeğimin sağlıklı doğması en büyük isteğim. Kızlar inanın benimki gibi sağlık durumu son haftalarda zorlasaydı sizi tek düşündüğünüz şey sağlıklı doğması olurdu. Sağlıklı doğsun hepimizinki gerisi halledilir herkes altından kalkıyor. Olumlu düşünelim güzel olsun her şey😊