Dilan08 Arkadaşlar 38. Haftaya bugün girdim her an doğum olabilir dedi açıklığım da var ama şöyle bir sorun 2 3 gündür sürekli kusuyorum ishal de var ve artık hiç halim kalmadı açlıktan kusmaktan başım dönüyor gün de 4 5 kez rahat kusuyorum belki de daha fazla bu durumu yaşayan var mı normal mi nasıl önüne geçebilirim artık dayanamıyorum 😔
edward Dilan08 bir yerde okumuştum ishal doğum belirtisi ama kusmayı bilmiyorum doktora git yoksa doğumda takatin olmaz
Mdl Benim de 38+1. Kusma yok. İshal de yok ama tuvalete daha rahat gidebiliyorum. (Kan hapını günde 2den 1e düşürdü doktor belki o yüzden) ishalin Doğumun yaklaştığını gösterdiğini ben de okumuştum Dilan08
Tugba40 Dilan08 canımm kullandığın Demir hapı falan varsa o yapıyor olabilir bende kusuyordum ben bıraktım hapı 37 haftadayım şuan
Dilan08 edward doktora kliniğe gidiyordum doktor da bugün yokmuş pazartesi gidebilirmişim öyle dedi çok kötüyüm
edward Dilan08 bazı doktorlar o kadar ilgili ki şaşırıyorum bazıları da böyle yapıyor sinir oluyorum bari bi ilaç bişey dese insan rahatlar
Damla0x Dilan08 Doktorunu ara ve durumu anlat, özel hastaneye git iyice muayene etsinler bu şekilde özel hastaneye gitmek istediğini de doktora soyle kotuyum de , doktorun keyfini mi bekliceksin en azından özelde bı serum takarlar şu an vücudunda aşırı sıvı kaybı oluyor hem kusma hem ishal
Semooshh Bende öyle okumuştum doğumun, yaklaşmış, olabilir az kaldı, az daha sabır canım, sonu, çok, güzel olucak 🙏🏻💞
Dilan08 edward aradım şimdi bi fitil söyledi dene geçer belki dedi ama korktum son zamanlarda fitil zararlı olmaz mı acaba