Gull2110 Kızlar nasil gidiyor hamileliginiz cinsiyeti ogrenen oldu mu şikayetleriniz ne durumda benim şu aralar hamile oldugumu bile anlamiyorum masallah cok belirtisiz ve rahat geciyor beslenmeniz nasil 😊
Figen26 Gull2110 bende 14 oh ne güzel valla ben hiç yiyemiorum içemiyorum bulantı kusma..cinsiyet erkek dediler senin bellimi
Tugbakarciga Gull2110 biz 15 olduk. 14 te kızım olduğunu öğrendim. Soğuk algınlığı öksürük var antibiyotik başladım. Bulantılarım çok çok hafiflemişti ama öksürük kusturuyor
Nevink Gull2110 13+5 gunluguz midem beni ölduruyor bulanti agri zaman zamn yanma ne yesem memnun degil ki cok bir sey yedgmde yok bakalim
Ebrudemircan byzatrn ne kadar erken netletmiş bana da 11 de tahminde bulundu ana sürpriz olabilir dedi
Gulsah59 Bizde 14 haftalık olduk. Cinsiyet yüzde 80 erkek dendi kesin olarak bi sonraki kontrolde öğrenicez kısmetse. Bulantılar arada oluyor Prilam dr kullanıyorum içmediğim gün kötü geciyor şimdilik iyi diyelim buna şükür başlarda serum tedavisi gördük
Gull2110 Gulsah59 sen baya zor atlatmissin kuzum ben ilac kullanmadim mide bulantim bi ara zirvedeydi artik gecti cok sukur
Urul_yildiz Gull2110 13+5 haslanmıs yumurta yediğimde o gün ölüyorum cıkartmasam rahat edemiyorum sen rahat gecırıyorsun masallah benimde bir gecse su bulantı tiksinti durumları cok rahatlıyacm😞