Mavi_ 14 gün önce Doğum yaptım Nesrin hanımın gebesiydim bende çok memnun kaldım ve doğumumla çok ilgilendi sağolsun hastaneden ayrılırken bile buruk bir ayrılık yaşadık 🤗☺️Normal Doğum yaptım bu Arada hastaneden,konforundan ve ebelerinden çok memnun kaldım özelden hiçbir farkı yoktu hepsi çok iyi ve Güleryüzlüler özel düşünenler bence sevgi hastanesinde boşuboşuna para vermeyin orda bile anca bu kadar ilgi görürsünüz ve şehir hastanesi kadar detaylı bir hastane değil zaten. Gebe okulunu ayrıca tavsiye ederim orada öğrendiklerim sayesinde hem korkumu yendim hem çok güzel hazırlandım Doğumuma kolaycacık oldu 1,5 saatte doğurdum . Nesrin hanımın söylediklerini de düzenli yaptım ve rahat bir Doğum geçirdim çok şükür 🤲🏻🤗