Ben de 37 haftalığım 2 gün önce aynı şeyi yaşadım kalp atışı iyiydi ama nst de de hareketsiz çıktı ertesi gün hareketlendi. Ben de çok endişelenmiştim. Bence bi nst ye girin en azından içiniz rahatlar. Tamam bebeklerimizin yeri daraldı. Ama gene de şansa bırakmamk lazım.