Eceklc Daha 10 haftalık hamileyim ama karnım hafif çıkmaya başladı çatlak kremine başlamak istiyorum ama birçok marka var iki markaya baktım burts bess ve badger en doğal içerikli bunlarmış kulanıp memnun kaldığınız bir ürün varmı tavsiyelere açığım 🤰🏻
Limonlusu Eceklc ben 14. Haftadan beri mustela çatlak öncesi yağı kullanıyorum düzenli olarak 36+1 im hiç çatlağım olmadı. Bol su tüketiyorum onunda etkisi olabilir 😊
Nevo Eceklc lierac çok iyi canım bana iyi geldi bebek yağı ile birlikte kullandım tavsiye ederim tatlı badem yağı karında tüylenme yapıyor kullanmamanı öneririm
sevval55 Eceklc ne gerek var o kadar para dökmeye hic bir ise yaramıyor kremler gratis yada watsonstan kavanoz hindistan cevizi yağı alıp istediğin yere bol bol sür %100 doğal. Benim hic catlagım yok pamuk gibi yapıyor 35. Haftam
iremss Eceklc badger çok öneriliyor 🥰 ben onu henüz almadım ama 30 haftadaym hindistan cevizi yağı kullanıyorm bi sorun yaşamadım
Tugcevarbas Limonlusu meraba bende ondan sipariş ettim günde 1 kere mi 2 kez mi sürdünüz ve hangi bölgelere
Htcmhmt Ben çok araştırarak palmers ın çatlak önleyici losyonunu aldım. 4.ayımdan beri falan kullanıyorum. 37 haftayı doldurdum şükür çatlağım yok şimdlik. Ben memnun kaldm. Ve bereketli de yani bitmedi daha.
Eceklc Htcmhmt onada bakıyım ozaman aslında birazda genetik vücut yapısıylada alakalı bu çatlak olması bizde kimsede çatlak yok ama ben pimpirikliyim biraz ilk hamilelik olunca birde 🤭
Htcmhmt Eceklc anladım. Aslında ben çatlaktan ziyade nemlendirmesi için almştm. Çatlarsam da çatlarım kafasındayım. Ama olmadı şükür. Dediğin gibi genetik deniliyor. Artık elimizden geleni yapacağız. Olursa da sağlık olsun çok da kafana takma. Neticede içimizde bir canlı büyüyor kolay değil 😊
Eceklc iremss evet çok övülüyor ama burts brees de çok iyibir marka gerçi en iyisinide alsan olucagı varsa olur tedbiri alalımda 😇
Limonlusu Tugcevarbas 24. Haftaya kadar günde bir kere basen karın ve göğüs kısmıma sürdüm 24. Haftadan sonra günde ikiye çıkardım karın bölgeme bol sürdüm. Özellikle banyo sonrası sürmenizi tavsiye ederim.
Ggamze Eceklc daha kullanman icin erken bence yine de aklına geldikçe sürebilirsin .okadar pahalı kremlere gerek yok bol su ve Hindistan cevizi yağı herhangi bir tüylenme yapmıyor vücudu çok güzel nemlendiriyor
Mermeh20 Eczanelerde pahalı krem ben ilk kremi mustelayı eczaneden almıştım ikinciye gardrops uygulamasında araştırdım 20 liraya çoğu dolu bir şekilde aldım.