Musbet Tansiyonum 3 gündür yüksek çıkıyor en düşük 13/7 çıkıyor 15/9 falan olduğu oluyor daha 15+5 günlük hamileyim napsam düşer acaba doktor randevum 6 ocakta o zamana kadr bişey olurmu sizin tansiyon durumunz nasıl 😔
Sermec Musbet canım bence bir doktora görün yüksek tansiyon cok riskli benim arkadaşım 31 haftalık hamıle gecenlerde boyle tansiyonu cıktı 3 gün hastanede kaldı gebelık zehirlenmesi olabiliyor boyle durumlarda yuksek tansiyon iyi bir sey degıl gebelıkte
Zeyk Musbet tansiyon yüksekliği ihmale gelmez randevunu beklemeden git acilden falan. El ayak yüz şişmesi de varsa hele hiç durma. Tansiyon yüksekliği gebelik zehirlenmesinin en belirgin belirtisi
Saadetozd Musbet daha yolun çok başındasınız lütfen gününüzü beklemeyin bi gidin görünün baştan önlemi alınsın.benim 12/8 çıktığında sağlık ocağındaki hemşire 13/9 da hastaneye sevk ediyoruz demişti gebelik zehirlenmesi kuşkusu ile
Blackmom Musbet bende 18 den sonra bi baktım tansiyonum yükseliyor.. hatta bi ara doktor a gittim rutin ölçümde çok yüksek çıktı .. o gün bugündür dikkat ediyorum.. hemen eve ölçüm cihazı aldım.. Tuzlu yemiyorum peynirin bile tuzunu alıyorum.. yemeklere aşırı tuz koymuyorum.. Hamur işi yedim mi hemen yükseliyordu kestim yememeye çalışıyorum.. birde aşırı kilo aldığınız zaman bu sorun daha çok ortaya çıkıyor.. lütfen sizde dikkat edin çok büyük bir sorun
Musbet Blackmom bende bu hafta hamur işini biraz fazla yedim Tuzu da fazla kullanıyorum galiba bundan sonra dikkat edicem mecbur
hunilimom Musbet doktor randevunu bekleme hemem git cunki çok riskli bebrge zararı olabilir ben ilaç kullaniyordum
Limonlusu Musbet gebelik zehirlenmesinde tansiyon en erken 20. Haftadan sonra yükselir. Öncesi tansiyon yüksekliği annenin geçmiş tansiyon hastalığı ile alakalıdır. Sabah akşam tansiyon takibi yap. Randevuna gittiğinde doktoruna bunu bildir mutlaka. Küçük tansiyonun 9 un üzerinde olması büyük risk oluşturur önceden önlemini almalısın. Geçmiş olsun
Musbet Limonlusu tansiyon takibi yapıyorum bugün düştü çok şükür inşallah yükselmez alfamed diye bi ilaç yazmş doktor onu da kullanıcm
Grhn Musbet tansıyon çok önemli bence bir doktora görünün mutlaka vakit kaybetmeyin. Randevu gününüze vakit varsa beklemeyin önce gidin. Yada doktorunuzu arayıp bildirin
Musbet Turna20 baş ağrısı 12.haftadan beri arada bi var ama o zaman tansiyonum normaldi 3 gündür fark ettim yüksek bugün iyi ama
Gizemkara21 Musbet Bir an önce gidin bence tansiyon yüksekliği riskli. Tuz tüketimini azaltıp, zerdeçal, limon, yoğurt ve sarımsak yemeye çalışın hemen etkisi oluyor
EcrinveSelim Benimde yükseliyor 15/8 13/9 oluyr elim ayagımda şişiyor ama idrarda birsey cıkmadı kızlar erken doğm olck dye korkyrm .
Musbet Doktoruma msj attim alfamed diye bi ilaç söyledi günde 3 kere iç dedi tuz kes limonlu su iç yazdı bugünki ölçümlerim 12/8 çıkıyor normal herlde
Blackmom Musbet o zaman kesinlikle ondan.. bende öyle farkkettim hamurişi ni kaçırdığım zmn ve tuzu...limon bol tüket mesela çayı limonsuz içmem ayrıca öyle sade bile alıp yiyorum.. iyi geliyor tansiyona.. tuz ve hamur işi kesersen sorun kalmaz ibş
Musbet Blackmom inşallah bi de tansiyon sorunum olmaz inşallah ya hareketsizlikde yükseltirmi acaba genelde yatıyorum düşük tehlikem vardı baştan beri