Bayoloji 30.haftanin icindeyim 2 gundur surekli degil ama arada karnima bir sanci giryr normal mi kizlar yasayan var mi aranizda😣
Evindar Bayoloji evet normalmiş bende bu şikayetimi bildirdim karın ve rahim ağrılarım ara ara oluyordu günde bi kaç defa doktor normal dedi olması.
busraali Bayoloji benimde iğne iğne batmalar oluyordu karnimda. Ve bi değişik ağrı gibi bisey doktora sordum ufak tefek şeyler normal dedi.bize göre ufak degilde onlara göre ufak🙂))
Bayoloji busraali aynen benimde arada ogne batiyor gibi oluyor cok rahatsiz etmiyr ama tedirgin oluyoruz iste🙂