@Hulyafuat Şöyle 20. Haftaya girmek üzereyim Rizede yaşıyorum asla tek doktorum olmuyor olamıyor 😂 Şarda doktor olarak Osman Beye gidiyordum, kendisi gitti. Kaçkar da zaten doktor hak getire. Eğitim araştırmada asistanlar dışında kimseyle muhattap olamıyorsunuz bir tık fazla yoğunlar 😂 Devlette de şöyle bir durum söz konusu, asla ama asla randevu düşmemekte. Bir gün eşimle Ardeşenden 6 da yola çıkıp ekmek sırasına girer gibi sıraya girip isim yazdık. 8 buçukta sekreter geldi ve 15. Kişi olmama rağmen 12 de ancak içeri girip muayne olabildim. Kısacası Rizede çok bir seçeneğiniz yok. Gidebiliyorsanız Trabzon ek bir tercih için kaçınılmaz oluyor. 😂