Serpiltsn Kızlar merhaba. 15 kasımda kalp atışı alınamadığı icin kürtaj oldum, fakat hala adetim gelmedi 43.gün bugün :(
Aysegulum27_ Serpiltsn benimki kürtajdan sonra 35.gün geldi.yani normal günümde geldi tesadüfmü yoksa normalmi bilemedim
Krds7551 Bana doktorum kurtaji adet yerine sayacaksin ondan sonra kac haftada adet oluyorsan oyle hesaplayacaksin demisti oyle de oldum