Arkadaşlar merhaba. Benim son adet tarihim beş temmuz. Buna bakarak bebeğim 25+1 oluyo fakat doktor kontrolünde 1 temmuzmus gibi 25+5 dedi. Kan uyuşmazlığı iğnesi için tam zamanında gitmek sart mi. İğne olan varsa yardımci olabilir mi. Hangi tarihe göre gitmeliyim.