Mbmb Kızlar isim anlamını taşır derler miray ismini düşünüyorum ama şımarık oluyor dediler var mı cevrenizde miray isimli çocuk
Pinarb38_ Mbmb vallahi Bi yakınımın kızı ve teyzemin torunun ismi Miray ikisi de uysal neşeli bebekti büyünce biraz yaramaz oldular ama güzrl isim bence
Didi6 Mbmb Miray isimli bebekler genellikle kız olup erkek ismine sahiptir 😁 http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/miray-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
Erenveannesi Mir “bey” demek Farsçada kızlara konulmasını doğru bulmuyorum. İran’da erkek ismidir bu arada 😊
Iimran Erenveannesi benim ismimde erkek ismi 😊 türkiyede miray diye erkek ismi de duymadım kıza daha çok yakışıyo
Erenveannesi Iimran yani anlamından dolayı ben belki bilinmiyordur diye yazdım değerlendirmesi insanlara kalmış 😊 İmran ismi de evet anlam olarak tam bir erkek ismi ama belki aileniz bunu bilmiyordu 🤷🏻♀️ Dediğim gibi yazmak istedim 😊
Iimran Erenveannesi yok biliyolarmış Al-i imran dan dolayı hz Meryemin babasının ismi imran ama babannem anneme direttiği için bu ismi koyun diye konulmuş 😊 tipik kayınvalide
Erenveannesi Iimran o zaman bilemem 😊 İmran ismini severim ama güzel bir isim ve kız arkadaşım var İmran isminde bu yüzden tek de değilsiniz 😊