Semayenal41 🙄inşallah biran önce geçer , eminimki kusmak bulantıdan daha kötüdür. Bunada şükür benim tüp bebek bu gebeliğimden önce 2 tane düşüğüm oldu eşimde verikosel çıktı düşük nedeni bu dedi dr. Eşim işi dolayısıyla amaliyat olamadığı için tüp bebek tedavisine başlamıştık çok şükür ilk denemede tuttu bazen mide bulantısından yakonıyorum sonra bu günlere gelmek için daha zor şeyler yaşadığım aklıma geliyor en azından kendime öyle söylüyorum hayırlısı olsun inşallah 🥰☺️