buketozturk 6.haftada keseyi gördük, 7.hafta tamamlanmıştı ki kalp atışını duyduk. Bir arkadaşım 8de duymuş mesela, geç döllenme ise beklenebiliyor, telaş etme. Bide mesanen dolu gel demişti doktorum bana daha iyi duyulur diye, birinde boş gittim derinden duyduk diğerinde dolu gittim çok daha net duydum. Ufak bi öneri😉