Fatoaras Arkadaşlar 2 gündür adet sancıcı gibi sancım oluyor dayanılmıcak gibi değil ama adetin ilk günü olurya aynı öyle bebeğim hareketli akşam yine oldu git git ağrısı geçti sabah kalktım yine aynı bu normal mi endişelenmelimiyim😔
Byzrmdn Fatoaras biraz fazla yuruduysen yada hareket ettysen ondan olabiliyor bende de vardi doktor normal dedi bebekten dolayi oluyormus
Fdle Fatoaras bende 33 haftalıkken olmuştu doktora gittim nstye falan baglandım sancım çıkmamıştı sadece bebeğin kafası rahim ağzına yaklaşmış baskı yapıyormuş ondan oluyordur dedi doktorum erken doğum riskimi bu dedim tabiki de hayır olması gereken bu sadece çok yorma kendini dedi belki seninki de böyle birşeydir suan 34+4üm arada oluyor
Ikbalper Fatoaras aynı haftadayız bende de oluyor canım. Şiddetli bel ağrısı oluyor 2 gündür (sadece geceleri) vajınaya baskı ve kaşık ağrısı da cabası 😊🤷♀️
Fatoaras Fdle evet kafası sağ aşağıda gerinince felan dahada ağrıyor ilk defa böyle ağrı yaşayınca acaba böyle birsey mi doğum sancısı diye düşündüm☺️
Fatoaras Ikbalper vajinaya baskı banada oluyor bacak arasında acı çatı ağrısı heralde sağdan sola dönerken daha da şiddetli ağrı
Fdle Fatoaras büyük ihtimalle benim gibi olmuşundur canım çünkü bende doktora giderken korka korka gittim doğum başlamış cümlesini duymaktan çok korktum ama çok şükür Rabbim korktuğuma uğratmadı yine de için rahat değilse bi görün sende doktoruna ama büyük ihtimalle benim gibi olmuştur bebeğin kafası baskı yapıyordur