ezghsynn Hanımlar merhaba grip oldum ama bu sefer biraz ağır geçiyo ne denediysem geçmedi. Birde burnun tıkalı gece uykusu haram oldu resmen. Aranızda burun açıcı sprey kullanan varmı? Yada zararı olmayacak başka bir şey? Tavsiyelerinizi bekliyorum
isimsizbebek ezghsynn ben 2 gün boyunca kullandım eczacı önermişti ondan başka bişey açmadı anında açıldı burnum
Sweetblonde88 ezghsynn burun acıcı spreyi bana 35 haftalıkken verdi doktorum sinüzitim azınca. Gebelik haftanız önemli. Doktorunuza danışmanız iyi olur.
aslimutlu1 ezghsynn süt bal karabiber karıstır iç . İyi gelir , burnuna tuzlu su cek . Daha iyi, yada vicks sür burnuna.
fmaside ezghsynn benim geniz akıntım var bronşit ve astım dışında . Burundan Deniz suyu spreyi önerdi doktor onu aldım. Rahatlatıyor
ezghsynn Sweetblonde88 illiadin damarları genişlettiği için önermiyor doktorlar. Yoksa evde var hemen kullanırdım :)
Sweetblonde88 ezghsynn valla kendi kadın dogumcum verdi kendi doktorunuza güvenmeyeceksek kime güveneceğiz bilmiyorum. Bu arada buhar banyosu deniz suyu vicks hiç biri açmadı burnumu mecburum yani