Kızlar merhaba,
Çok ağır bir grip geçiriyorum bu yüzden gece boyunca karın ve bel bölgem tamamen ağrıdı uyku uyumadım tedirgin oldum bugün acile gittim çok şükür bebeğim iyi normalde 24+2 olan bebeğim 26 haftalık dedi doktor popo aşağıda baş yukarıda ters duruyor ağrı bu yüzden normal dedi. Başına böyle bişey gelen var mı ben normal doğum istiyorum acaba döner mi doğuma kadar. Şimdiden teşekkürler.