Mervenihat Kızlar merhaba 37 haftamdayım ve bikini bölgesi için ağda yaptıracagım bebek çok kasılır dıye bu emla uyusturucu kremi kullanmak istiyorum kullanan bilgisi olan varmı acaba
ozgealpn @Mervenihat merhaba, bende emlayı kullanacaktım fakat hamilelikte önermiyorlar malesef..Epilasyona gidiyordum bırakmak zorunda kaldım.. 14+5 gebeliğim etrafımda kimse önermedi ocakta kontrolüm var doktora da soracağım...