Sol böbreğimde en büyüğü 6 milim olmak üzere 3 adet taş vardi 11 haftalık gebeyim dr stent önerdi cok tedirgin oldum ama bi kaç tane dr dan bilgi aldıktan sonra takılmasına karar verdik.zira ağrılarım dayanılmaz hal almıştı .Bu gün stentli 1. Günüm şimdilik cok rahatım anladim ki Dr un tecrübesi de önemli. Kısacası korkmayın Allaha teslimiyeti sağlayıp kalbinizi ferah tutun .Hakkımızda hayırlısı hepimizin bebekleri saglikla gelsin insAallah 🤲🤲