Ben varım 2hamilelik gecirdim hic bu sorunla karşilasmadim tekrar düsündügümüz ay tsh 0.015 cikti doktorum dahiliyeye gönderdi gttim hemen ilac basladi ve ilac kullanirken hamile kalmisım kontrole gttigmde ögrendim ama tsh yine ayni cikti suan 5haftalik hamileym ilaca devam ediyorum . .ilacimin adı propycil 50mg. .
Senin degerin kaç ve hamilemisin