Merhaba, merak ettiğim bir şeyi soracağım. 25 haftalık hamileyim göbek değilim içerde gittikçe çukurlaşıyor. Normal sanıyorum ama genelde gebelikte çukurda olsa dışarı çıkarmış. Neden çukur ya da neden dışarı çıkar bilgisi olan var mı? Göbek değilim çukur diye arkadaşlarım şaşırdı bende merak ettim.