Eymensmom35 Merhaba anneler son trimesterda mide yanması yaşıyomusunuz ya gebelik reflüsü mü bu ? Nasıl baş ediyorsunuz neler yapıyorsunuz??
Nilton @Eymensmom35# Eymensmom35 merhaba, özellikle salçalı ve soğanlı şeyler yedikten sonra bu sorunu yaşıyorum. Dr gaviscon şurup verdi öğünlerden sonra ve gece yatmadan önce ihtiyaç durumunda kullanıyorum. Anında yanmayı kesiyor. Sizde dr unuza danışıp kullanabilirsiniz :)
tansuyalman Eymensmom35 rennıe duo kullanıyorum bende boğazımda yanma oluyor çok fena bir şey ya uyutmuyor da siz de dr danışın verecektir bir ilaç
Eymensmom35 Nilton sabahları yanmayla uyanıyorum bende genellikle bi sorayım ne önerirse teşekkür ederim canım
Susu91 Hemen soğuk süt için anında kesiyo beni yoksa hiç rahat edemiyorum ilaçtan önce sütü deneyin hem çocuğa da faydalı. Bir yakınım da soğuk salatalık ve sakızı önermişti ama süt çok işe yaradığı için onları denemedim bile.
Osmaninsultani Bende de çok fena mide yanması, süt soda sakız hiç işe yaramadı, gaviscon şurup yazdı doktorum midem yandığında içiyorum baya rahatlatıyor
Sedaa01 Bendede aynı durum var geceleri onun yanmasıyla uyanıyorum baş ucumda hep rennie var icip geri yatıyorum