Merhaba anneler benim kızım iki ayın içinde şükür önce memeyi Red etti sonra zorla almaya başladı red zamanında mecbur mamaya başladım doysun diye dalar sağdım anne sütü verdim baktım nereye kadar sağcam memeye alışması için çok uğraştım geve gündüz sadece uykudan uyanınca sersemlikten unutuyor her uyandığında emziriyorum iki üç dakika emmiyor güçlü güçlü çekip yürüyor duyorum o sesi ben daha uzun emsin diyorum ama olmuyor ona bile şükrediyorum saha uzun emmedi için ne yapmalıyım her yolu denedim 😔 önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim