İnanın şu anki psikolojinizle üzülüyorsunuz, niyetler güzel olsun yeter ki. Benim doğuma alınacağım önceden belliydi, babam ve eşim doğuma girmeden daha çiçek telaşına düşmüşlerdi, yoldayken de arabanın lastiği patlamasın mı, doğuma girmeme birşey kalmadı bunlar 2 saattir ortada yok, ben de o an çok kızmıştım sizden çiçek isteyen mi var diye ama oluyor böyle talihsizlikler canınızı sıkmayın🤗