Ilknur_emin 33+1 olduk fakat vajinada batma oluyor sürekli yaşayan var mı bu durumu normal değilse hasteneye gidicem
bsra18- Ilknur_emin bende 31 haftalığım bende de oluyor sanırım kanala yerleşmeye çalıştığı için oluyor
busraa_01 Ilknur_emin Bende 31+2 hamileyim özel bölgem şiş gibi sanki batma ağrı oluyor özellikle ayakta uzun süre durunca sol kasık tarafı daha fazla ağrı oluyor doktora gidince bende soracam
TTugceee Aynı haftadayız bende oluyor. Bende korkup doktoru aramıştım. Bu haftalarda normalmiş.bebek agirlastigi için sinir uçlarına baskı yapıyormuş. Kendini çok yorma ,hareketlerine dikkat et dedi.
Ezgiiikaann Ilknur_emin ntsye girdim hersey normal ama ağrım geçmedi napcam bilmiyorum parol içsem nolur acaba
Ilknur_emin Ezgiiikaann ben hamilelikte kullanmadım ağrı kesici canım doktoruna sor bence ben magnezyum kullanıyorum o biraz rahatlatıyor
demet64 Ilknur_emin benimde oluyor sürekli bebek normal doğum pozisyonu almış artık başı rahmime baskı yapıyormuş önemli değil dedi doktorum ama siz yinede bir doktorunuza danışın