[silindi] Nurcanesat benim oğlum da soldaydı, nasipse kız bekliyorum o da solda :)) alakası yok bence, tamamen tesadüf😊
Momdilay Benim hamileliğimin başında hep sağ tarafta ağrım vardı,bebişimi de hep sağ tarafta hissediyorum hayırlısıyla oğlumuzu bekliyoruz🤗