Kubraseyit00 öncelikle tavsiyem başka bir dr a görünün ki geriden gelip gelmediğini anlayın önce. Benimki 30 lu haftalardan beri 3 hafta geriden geliyor başta insan çok üzülüyor ama araştırıldıkça bir şey çıkmadı küçük Bebek olacak. Perinatolog 2300 2400 falan doğar dedi. Şu an 37+2 yiz. Zor da olsa geldik bu zamana. Eğer geriden geliyorsa ve gerileme gittikçe arttıysa perinatologa görünün mutlaka. Benimkine perinatolog gelişim geriliği değil küçük bebek(sga) tanısı koydu. Benim bir kordon damarım tıkanmış ondan beslenememiş Bebek perinatologdan öğrendim. Sizin de damarlarınıza dr baksın bir problem var mı yok mu, protein kaçağına da bakılmıştı bende. Ama 5 gün önce normal çıkıp 5 gün sonra 2 hafta geri denmesi yanlış ölçümü gösteriyor umarım öyledir 🙏