Mrym005 Arkadaşlar 19+2 hamileyim ve yaklaşık 15 gündür surekli patlamış mısır yiyorum. Evde kendim patlatiyorum yagini az koyuyorum ama korkuyorum sürekli yedigim icin bebeğe zarari olur mu sizce ???
Gulsene Mrym005 ben hala bulantı çekiyorum sızınle aynı haftadayız . Sızın bulantılarınız yok mu aceba ben ne zamn aşericem 😏
30ekim19 Mrym005 bende aynı birşey olmaz hem mısır tohum faydalarını oku patlamış mısırın şifa olsun inşallh
Serife06ser Mrym005 bende çok yedim ilk başlarda hala arada yiyorum şimdiye kadar bişey olmadı çok şükür tabi abartmamakta lazım ☺️
Mrym005 Gulsene Kahvaltimi geç yaptığım zaman bulantım çok oluyor mesela sabah 8 de eşim işe gidiyor o yerken bende atistiriyorum uyuyorum 10 gibi Zaten açlık uyandiriyor beni eğer uyumaya devam edersem uyandigim da bulanti ve baş agrisi oluyor
Gulsene Mrym005 ben yesem de yemesem de midem bulanıyor gece uyuyamıyorum artık bulantılardan gozumu actım mı baslıyor bulantım
Meliha_nur Kizlar yiyin hatta dogumdan sonra mutlaka her gun cunku sutunuzu kaliteli bir sekilde artirir
Ecebati Allahım nasıl aşeriyorsunuz 20 haftalık hamileyim daha tek bir çöp aşermedim ne bulursam onu yiyorum. Bişeye aşerdiğnizi nasıl hissediyorsunuz?
Gulsene Ecebati o da guzel ben hala mide bulantisindan bisey yiyemiyorum kilo bile almadm😢 haftaya ultrasyona gidicem umarim hersey iyidir.
Ecebati Selinglr yani normal zamanda canınız çekmesiyle aynı şey mi? Farklı bir can cekmesi çok can cekmesi olmuyo mu? Herkes abartıyor çünkü aşerdim diye
Ecebati Gulsene benimde 16. Haftaya kadar midem deli bulanıyodu sabah işe zor yetişeyodum kusmaktan allaha şükür geçti şimdi eminim ilerledikçe sizinde geçer